Garantijas remonta nosacījumi WAGNER GMBH tehnikai.

Wagner servisas

WAGNER GMBH detaļu nomaiņu vai remontu garantijas un pēcgarantijas laikā veic SIA RIGALIT pēc adreses: ULMAŅA PARKS 2, "Kalniņi, Mārupe, LV-2167.

Lai pasūtītu iekārtu remontu vai periodisko apkopi, noklikšķiniet uz tālāk esošās saites:

REĢISTRĒT IEKĀRTU REMONTAM

Pēc reģistrēšanās un to apstiprinoša e-pasta saņemšanas nosūtiet neizjauktu komplektācijā instrumentu uz adresi RIGALIT SIA ULMAŅA PARKS 2, "Kalnini, Mārupe, LV-2167 vai piegādājiet paši, norādot pasūtījuma numuru. Ja vēlaties, lai vienojam par nosūtāmo instrumentu, lūdzu, norādiet to reģistrācijas anketā un mēs izsauksim kurjeru, kurš piegādās instrumentu remontam.

Lielo iekārtu garantijas remonts un periodiskā apkope tiek veikta pie klienta.

PIEZĪME. Garantijas remontam ir nepieciešama pirkuma rēķina kopija.

Garantijas remonts tiek veikts saskaņā ar WAGNER Group GMBH garantijas nosacījumiem.

Kad bojājuma cēlonis ir noskaidrots, remontdarbu tāme tiek saskaņota ar klientu pēc garantijas termiņa beigām vai garantija ir spēkā neesoša, un darbs tiek uzsākts tikai pēc klienta rakstiska saskaņojuma saņemšanas remontdarbu pasūtīšanai. 

Garantijas remonta gadījumā piegādes un remonta izmaksas sedz lietotājs.

Ja klients atsakās remontēt iekārtu, piegādes un traucējummeklēšanas izmaksas sedz lietotājs, un iekārta tiek atgriezta lietotājam izjaukta.

Par WAGNER GMBH aprīkojuma garantijas remontu un apkopi, lūdzu, sazinieties ar:

+371 280 01122

vai e-pastu:

andrejs@rigalit.lv