Atgriezties:

Pircējam ir tiesības preci atgriezt 14 (četrpadsmit) dienu laikā, ja tā nav lietota, izskats nav būtiski mainījies. Prece tiek atgriezta oriģinālajā iepakojumā. Atgriešanas maksa jāmaksā pircējam.

Preces varat atgriezt tieši mums: ULMAŅA PARKS 2, "Kalnini, Mārupe, LV-2167, Latvia (e-komercijas adrese).

Produktam jābūt pilnībā samontētam un oriģinālajā iepakojumā. Nepilnīga preču komplekta gadījumā pārdevējs var atteikties pieņemt atgrieztās preces. Izmaiņas produkta vai tā iepakojumā, kas bija nepieciešamas produkta pārbaudei, nevar uzskatīt par būtiskām izmaiņām produkta izskatā.

Atgriežoties, jums jāiesniedz PVN rēķins vai cits dokuments, kas apstiprina preces iegādi, un pasūtījuma numurs.

Atgriežot preces, jums jāpievieno pieprasījums jebkurā formā, norādot atteikuma iemeslu.

Pēc atgriezto preču saņemšanas un kvalitātes novērtēšanas Pārdevējs 14 dienu laikā no preču pārdošanas līguma izbeigšanas dienas atdod Pircējam visu naudu par precēm, ieskaitot piegādes izmaksas. Nauda tiek pārskaitīta ar bankas pārskaitījumu uz norādīto Pircēja bankas kontu.

Mēs nepieņemam atgrieztas preces, ja: preces ir pasūtītas atbilstoši klienta īpašajām vajadzībām, produkts ir tonēts atbilstoši klienta vajadzībām, pildīts pudelēs atbilstoši klienta vajadzībām.

Apspriestie nosacījumi attiecas uz privātpersonām un uzņēmējdarbības personām, kuras nav noslēgušas līgumu ar SIA RIGALIT. Uz līguma klientiem attiecas līgumā noteiktie nosacījumi.

Bojāts vai nepilnīgs produkts:

Lai iesniegtu pretenziju par precēm ar trūkumiem vai trūkumiem, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu rigalit@rigalit.lv.

Sazinoties ar mums, lūdzu, sniedziet šādu informāciju:

1. Pasūtījuma numurs

2. Produkta foto, bojātas vietas foto.

3. Iepakojuma foto

4. Nosakiet visas defekta, nepareizas darbības vai trūkstošo daļu pazīmes.

Lūdzu, norādiet, kā Pircējs vēlas atrisināt pretenziju:

1. Nomainiet ar kvalitatīvu produktu

2. Aizpildiet trūkstošos gabalus.

3. Atgrieziet samaksāto naudu

Ja preces atgriešanas iemesls ir defektīva prece vai pārdevēja kļūda, pārdevējs sedz piegādes izmaksas.

Atbilde tiek sniegta 14 kalendāro dienu laikā.